Pages

Monday, August 15, 2011

No title

Salam

Something happen yang membuatkan aku membatalkan terus hasrat aku ke KL walaupun semua sudah disiapkan. Noktah.

Pagi tadi aku terlewat g keja.Bangun 7.30.Tak sempat mandi.Hanya gosok gigi dan basuh muka. Tak senonoh betul. Punch card 7.56 am. Lagi 4 minit office hour.Nasib abah takdak.Kalu tak kena dengar tazkirah dia pagi-pagi. Masa lunch break balik umah mandi.Baru rasa segar. Camna la ada sesetengah 'ORANG' yang tak mandi pagi leh tahan sampai ke petang??

Kebelakangan nih kerap dihujani soalan pasal cinta. Aku tak bersedia lagi dan bagi aku cinta tak boleh dipaksa.Bila aku kata 'TIDAK' maksudnya 'TIDAK'. Jangan dipaksa.

2 comments:

  1. wah3..setuju dengan kau.. mcmana ada org leh tahan xmandi dari pagi smpai petang.. yg xbleh blah ialah org yang duk sebelah die pun leh tahan gak.. erkk..

    ReplyDelete
  2. tu la..even mandi malam pon..kalu pagi tak mandi tetap tak selesa..yek...

    ReplyDelete