Pages

Saturday, September 15, 2012

Salam hari sabtu.

Indahnya rasa bila dapat bercuti lama. Lima hari cuti sempena Hari Malaysia. Tak ada plan nak ke mana-mana juz stay at home and rest. Paling penting dapatkan tidur yang cukup secukupnya.

Hari ni aku nak stori mori pasal anak buah kesayangan aku, Muhammad Zharif Iman atau nama manjanya Ayepman. Nama ni aku yang bubuh pasal dia selalu nangis.Syok pangku dia tidur atas riba walaupun lenguh yang amat. Berat.

Skarang dia dah balik Grik dok sana ngan mama papa dia.Kak aku pon dah nak start mengajar. Rindu kat dia.Selalu balik umah ada dia nak cium-cium pipi. Jom layan gambar Ayepman.

Iman tido

Iman pk apa tuh?

See, riba aku menjadi best port dia

Masa baru lahir

Masa raya



Mak Ngah rindu sangat dekat Iman

No comments:

Post a Comment