Pages

Sunday, May 8, 2011

Siti dan Nur

Salam readers,

Macam banyak je kan readers, padahal follower pon tak sampai lima tapi aku tau ada silent reader. Sapa? Orang tu la wat tak tau lak. Hari ni aku nak cita. Ada budak baru masuk department purchasing. Tadi head department tu bawak la g introduce kat abah.

Tetiba abah gelak sambil cakap kat aku 'Another Hartini. Hartini 1 and 2' .Nama budak baru tu Siti Hartini bt Abd Rahman. Tapi disebabkan ada dua nama sama dalam ofis tu, so dia kena mengalah la tak bole panggil Tini, kena guna nama Siti. Tempat duduk dia bertentang aku. Pasni kalu orang kol nak cakap confirm akan pass kat salah orang. Selalu tukar nama Yanti ngan Yati.

Purchasing dah dapat orang baru. Account department tak dapat lagi. Abah nak ambik boy tapi yang datang interview semua gurl. Ada sesapa yang berminat?


2 comments:

  1. kt rasa ape yg budak SITI tu rasa bila tetiba kene tukar nama yg dh sebati dlm diri kita...

    HR: "so nak panggil nama ape ni?"
    Fizah: "panggil FIZAH la kak"
    HR: "ho...yg tu x bleh sbb kat akaun dh ada nama FILZAH"
    Fizah: "alamak... so panggil SITI je lah"

    mula2 mmg kekok tp lame2 ok. smpi sekarang ni dh jadi kes nk perkenalkn diri kat kwn2 alan pn "saya SITI, opss FIZAH" huhu

    ReplyDelete
  2. hehe..sian dia sampai panggil dia siti pon dia tak berpaling...

    ReplyDelete