Pages

Sunday, May 8, 2011

Aku tak kacau kau pon!!!!!!!

Aku tak penah pon kacau hidup kau tapi kenapa kau terus mengganggu aku? Tak penah pon aku nak halang perjalanan hidup kau, sebaliknya bila aku jumpa kau sedaya upaya aku cuba mengelak. Dengan siapa kau nak berkapel ke, nak kuar dating ke tak pernah pon aku bantah.

Aku mengaku aku pernah cuba mencederakan kau dulu. Tapi tu kisah dulu. Kisah silam antara kita. Benda ni pon terjadi sebab kau yang mulakan dulu. Kenapa baru sekarang kau nak balas dendam? Nak ganggu ketenteraman hidup aku.

Kau tau tak semalam aku tak boleh nak tidur sebab fikirkan kau. Aku takut kau kacau aku sampai aku tidur pon bukak lampu. Cukup la sekali kau dah ganggu tidur aku. Kau tau kan aku kena kerja hari sabtu. Tapi kau tetap buat tak paham. Bahasa apa lagi aku nak cakap ngan kau supaya kau faham dan pergi terus dari hidup aku? Cuba terangkan kat aku.

Yang aku geram, kau jugak ajak member-member kau kacau aku. Padahal aku tak penah pon buat salah kat dorang. Tak patut kau buat camtu. Entri ni aku buat khas untuk kau. Aku harap malam ni dan malam seterusnya kau jangan ganggu aku lagi. Tolong pergi jauh dari hidup aku wahai







!!!!!!!!!!!!!!!!!!LIPAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment