Pages

Sunday, September 25, 2011

Miscellaneous Posts

Salam...
Lama dah aku tak bukak blog nih..tak dak masa ngan laptop aku rosak sebab Tobok pijak sampai nak terbelah dua..nak beli yang lain memang tinggal harapan la...

Hari tu aku ada sedikit masalah dengan abah. Bukan abah kandung aku tapi abah kat opis sampai aku blah balik terus dan tinggal macam tu ja keja.Huhu. Tak sangka aku leh wat camtu. Selepas beberapa hari, aku ada meeting dengan dia. Berdua ja. Dia cita pengalaman dia semua. Baru aku tau background dia macam mana. Quite impressive.Contract dia kat sini dah nak habis ujung November ni dan dia akan balik Jepun taun depan. Jadi ada portion kerja dia nak hand over kat aku.Aku tak yakin leh wat kerja tu sebab pengalaman aku baru je setahun nak compare dengan kerja dia tu. Plus aku ni pekerja cikai ja. Dia bagi aku satu buku motivasi untuk berjaya. Buku tu dalam BI and dia tunjuk buku yang sama dalam bahasa Jepun. Kira meeting tu cam sesi meluah perasaan gak la.

Hari lahir tobok 20 September ritu. Sama ngan besday bro( pakwe sumie ke kawan..hehe)..Tobok gitau mak dia dah jemput kawan dia suma datang rumah kul 5 ptg and cakap nak jamu kek ngan pizza. Mak wat tak tau ja ingatkan dia main-main. Dalam kul 2 camtu Tobok tanya mak aku nape tak masak lagi nanti kawan dia nak mai. Mak pon kelam kabut la pi Cmart cari barang ngan kek. Bertuah punya budak nak wat party ikut suka ja. Memang betul pon kawan dia mai kul 5 . Kalu mak aku tak caya cakap dia, budak-budak mai takda benda la nak makan.

Last nak cita pasal ACCA. Aku terbuat suggestion kat management pasal ACCA ni. Pastu Baan suh aku cari info U mana yang provide ACCA ni. Aku search googl payah nak dapat info yang aku nak.Tak tau la aku ke yang salah cari atau keyword tak btul. Sesapa tau tak mana U yang offer untuk sambung ACCA nih?

No comments:

Post a Comment