Pages

Sunday, September 4, 2011

Blog aku dalam proses make over

Salam,

Takleh tido pagi nih so aku pon godek-godek la blog aku nih.Nak cat kaler baru. Setelah dibelek-belek, aku decide nak guna kaler koko.Ada certain application aku tak tau camna nak adjust. Cam 'UNDEFINED' bawah tajuk tuh. Aku dah cuba nak hilangkan tapi tak leh. Agak degil dia seperti jerawat aku. Lagi satu takde dah button nak sign out ke, new post ke. Rasa macam dok menulis diary lak. Lawa tak kaler baru nih? Tak lawa? Tak pe aku tak kisah janji mata aku kata lawa. Tak semua hati orang kita leh puaskan kan? Jadi buat apa yang kita rasa betul. Ish pagi-pagi lagi dah nak cari gaduh dengan orang.

Esok sarapan aku teringin nak makan kuih jawa. Sedap tapi mak aku tak wat2 kan lagi. Dah lama aku request kuih ni. Bagi yang tak tau kuih jawa ni camna, cari dalam google. Aku malas nak upload sebab tenet cam siput sedut.


1 comment:

  1. dear,ive change my blog address bakeanddeco.blogspot.com.feel free to visit and be follower.thanks ;)

    ReplyDelete