Pages

Saturday, February 12, 2011

penat + letih + tired...

This week memang sangat bz..tak sabar nak tunggu cuti isnin n selasa ni...tapi sebelom tu kena siapkan keja lu.baru leh bercuti ngan aman..kang tak pasal-pasal abah suh datang kije time cuti..semalam balik paling lambat dalam sejarah..nak dekat kul 9 malam..memandangkan suma geng akaun tak makan g..kami pon g makan..pot dia dekat area umah aku..senang aku nak balik...

payment untuk interco and supplier oversea dah setel..bukan men bagi je duit kat dorang..kena check  macam-macam..guna system Bank of Tokyo..aku pon tak sure camna dia link kan Glovia ngan system bank tu....skang target untuk setel kan VPS esok....ye ahad aku kena keja....ni payment untuk local supplier..ada la dalam 150++ suppliers... dalam 8 fail aku nak kena check..huhu..sorang-sorang lak tu,..tak de back up...
check invoices..DO ..amount suma mesti betul...payment involve juta-juta..kalu salah aku gak kena blame... harap Allah swt permudahkan urusan aku esok...

2 comments:

  1. haa.. wat payment make sure supporting sume ada ok.. -arahan dr auditor-
    kui kui kui...

    ReplyDelete
  2. yes..that rite..hehe..tapi nak dpt supporting tu payah yg amat..

    ReplyDelete