Pages

Monday, February 7, 2011

kesunyian....

huhu..this week leh balik awal..tapi bila kat umah takdak sapa lak..bosan...suma dah balik tempat masing-masing..tinggal aku ngan tobok je..sikit-sikit nak tengok mr bean..bukan nak ajak aku pi jalan ke apa...

pagi tadi memang takde mood g keje..separuh jiwaku  ja yang pi masuk ofis..abah dah balik..atok pon ada..pagi-pagi g dah suh prepare cheque for IRB...syoknya jadi depa ni..tax suma co bayarkan.. abah lak..tetiba ada guest...dia mai kat aku ingat nak suh wat apa..rupanya...

Could you please make coffee for four guest??

Aku yang masih terpinga-pinga ingatkan abah suh potostat dokumen ke apa..dah dia cakap copy..lama sket baru paham...

With sugar or no sugar??

Aku tanya balik..kalu wat kat dia n atok dorang memang tak letak gula..kopi mentah camtu je..aku pon tak tau guest tu dari mana...Abah suh wat tanpa gula..kurangkan kencing manis...
Aku pon g pantry..wat air..pastu g serve..hari ni sangat blur..minda tak bersedia untuk bekerja..huhu

No comments:

Post a Comment