Pages

Wednesday, February 23, 2011

Farewell Kak Panie...

Baru balik dari farewell...after ofis hour terus g Mai cafe..Kangar...walau keje tak siap lagi..disebabkan dah berjanji nak pegi..terpaksa kuar awal..abah dah risau..auditor nak dtg minggu depan but preparation not complete yet..be patient ye abah...esok lusa anak-anakmu akan wat OT..tu janji kami..(ye la tu..ari-ari kata nak wat OT...tapi jam kul 5 masing-masing dah blah)...

Kuar ofis..ujan lak..sangat pelik...tengah hari sangat panas..tapi petang-petang ujan..payung tak bawak..terpaksa redah ujan nak gi kat Ucuk...Then realised tingkap Ucuk tak tutup habis..tak jangka akan ujan...sebab hari panas je..so tingkap bukak sket untuk elakkan bahang.....Ucuk kebasahan...speed keta beramai-ramai..geng akaun tiba paling lambat...

Dah sampai..order makanan...aku order Kichen Grilled...sume order dah sampai..just aku punya tak sampai lagi...then waiter datang bawak Spicy Chicken Chop...aik sapa punya makanan nih..rupanya ada orang tersalah ambik makanan aku...terpaksa la aku makan spicy chicken chop...order asal dari India..my collegue...patut la rasa kari..takpe..disababkan lapar..aku bedal je la...

Oh..lupa nak story..farewell ni untuk Kak Panie...beliau akan melanjutkan pelajaran..eh silap..akan memulakan latihan di Pulapol awal March ni...Inspektor polis tu...tabik sket...semoga beliau akan berjaya dalam kerjaya barunya...

Balik farewell bawak Ucuk ngan sangat perlahan..ujan lebat plus mata aku dah silau ngan lampu neon kereta...sampai umah takde orang...mak abah pegi kedai frame...buat frame untuk gambar konvo aku and wahid...kepala sudah pusing akibat kena ujan...esok tak prepare lagi for briefing...nak cakap pasal apa la...last but not least..terimalah gambar old pesyen from kamera Affacino ni...


TABIK HORMAT UNTUK BAKAL INSPEKTOR...
 

No comments:

Post a Comment