Pages

Monday, January 17, 2011

Kau pergi....

Tajuk tak bleh blah..cam lagu aizat..huhu...ni aku nak stori..ada sorang geng akaun nak resign..dia dapat tawaran jadi cikgu...walaupon hatinya berat untuk melangkah...tapi aku tau tu yang terbaik buat dia...seperti yang diimpikan ibu bapanya...

kalu aku pon akan rasa apa yang dia rasa..ye la...co dah provide training...siap bagi elaun...apartment...siap dapat dok hotel lagi...alih-alih nak resign..huhu..kalu aku kat tempat dia mesti aku pk banyak kali..kesian lak kat abah...very shocked when he got the letter....

susah nak cari pengganti..kena train lagi..n mana tau leh ngam tak dengan yang sesia ada...apa pon aku doakan dia berjaya dengan pilihannya...cuma satu pintaku...tolong rekemenkan calon-calon yang berpotensi..hehehe...cikgu math ke..hehehe

No comments:

Post a Comment